Упродовж року вінничанам повернули понад 150 тис. грн за неякісні товари та послуги

За інформацією: Суспільне Вінниця.

Упродовж 2023 року на Вінниччині розглянули 262 звернення щодо порушення прав споживачів. Значна кількість із них — пов'язана із шахрайськими діями.

Це привласненням коштів споживачів та ненаданням відповідних послуг при придбанні товарів через Інтернет, повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби Вінниччини.

В ході розгляду звернень та завдяки наданим консультаціям, споживачам було повернуто за неякісні товари, послуги, ненадані послуги гроші на загальну суму 163 644 гривень.

Фото: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області

Також спеціалісти Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами проводили прийом громадян через "Громадську приймальню". Таким чином, за звітний період було надано 1114 консультацій споживачам та 1675 консультацій через цілодобову гарячу консультаційну лінію.

Новини України