У «Львівобленерго» розповіли, кому надсилатимуть листи про вимкнення світла

Побутові споживачі мають можливість отримувати адресні повідомлення через чат-боти

Про це інформує ПАТ «Львівобленерго», пише DailyLviv.com.

Повідомлення про відключення на електронну пошту, зареєстровану у Персональному кабінеті, будуть надходити тільки непобутовим (юридичним) споживачам. Побутові споживачі (населення) таких повідомлень не отримуватимуть.  

Обмеження пов’язане зі значною кількістю повідомлень про дію погодинних та аварійних відключень. Відтак, на цей час немає технічної можливості вчасної доставки такого обсягу листів всім користувачам. 

Інший функціонал Персонального кабінету для користувачів не зміниться. 

Відзначимо, що побутові споживачі мають можливість отримувати адресні повідомлення через чат-боти «Львівобленерго»: Viber: https://www.viber.com/loebot

Telegram: https://t.me/loeserviceBot

Джерело

Новини України