У Житомирі виконком затвердив Порядок організації та проведення ярмарків

У Житомирі порядок організації та проведення ярмарків, встановлення та функціонування облаштованих відкритих майданчиків на території міської територіальної громади затверджено рішенням виконавчого комітету № 1748 від 15.11.2023.

«Згідно з документом розміщення тимчасових об’єктів підприємницької та іншої діяльності під час організації та проведення ярмарків, встановлення та функціонування облаштованих відкритих майданчиків здійснюється за рішенням виконавчого комітету міської ради. Для отримання погодження суб’єкт господарювання подає документи до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради. Термін опрацювання пакету документу складає до 25 календарних днів», — розповідає директор департаменту економічного розвитку міської ради Вікторія Сичова.

У випадку отримання погодження на розміщення тимчасових об’єктів підприємницької, іншої діяльності під час організації та проведення сезонного ярмарку, надання послуг громадського харчування, в межах облаштованих відкритих майданчиків, підприємець повинен укласти договір з КП «Регулювання орендних відносин» міської ради упродовж 7 робочих днів з дня прийняття рішення. Договір буде укладено на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. Дана норма набирає чинності з 01 січня 2024 року.

З Порядком організації та проведення ярмарків, встановлення та функціонування облаштованих відкритих майданчиків детальніше можна ознайомитися за покликанням:

https://zt-rada.gov.ua/documents?documentNumber[0]=1748&fileType[0]=23 .

Виконавчим комітетом міської ради затверджено інформаційні картки адміністративних послуг, в яких покроково пояснюється алгоритм дії підприємців для подання заявок на розміщення ярмарків, облаштованих відкритих майданчиків для надання послуг громадського харчування.

Джерело: Житомирська міська рада

Джерело

Новини України