Жінка вимагала компенсацію для всіх пасажирів у бронюванні.
У Ryanair пізніше прояснили ситуацію / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com
Британка Івонн Шилдс звинуватила ірландську бюджетну авіакомпанію Ryanair у відмові повернути кошти за квитки на рейс, куплені її покійним чоловіком минулого року.
Як пише The Independent, чоловік 44-річної жінки Колін Шилдс, паралізований унаслідок нещасного випадку 14 років тому, забронював квитки на рейс з Единбурга до Венеції на вересень 2025 року для себе і двох супроводжуючих осіб, чия допомога була необхідна йому під час подорожі. В Італії він мав представляти Шотландію на футбольному матчі серед спортсменів на електроколясках, однак за півроку до цього, у квітні 2025 року, він помер від крововиливу в мозок.
Пізніше його дружина звернулася до авіакомпанії з проханням повернути гроші за квитки для всіх трьох пасажирів, але їй повідомили, що вона може отримати гроші тільки за квиток чоловіка вартістю 258 фунтів стерлінгів (близько 300 євро). Саме цю суму було переказано на її рахунок 30 червня, після того, як вона надала авіакомпанії свідоцтво про смерть чоловіка і підтвердження того, що вона є духівником.
При цьому жінка стверджувала, що під час телефонної розмови співробітник служби підтримки клієнтів Ryanair просив з’єднати з покупцем квитка, незважаючи на те, що йому перед цим повідомили про смерть містера Шилдса.