У Львові пішоходи часто наражаються на небезпеку через недотримання правил користування електросамокатами, особливо у пішохідних зонах та на площах.
З пропозицією заборонити самокати та сігвеї в центрі Львова на Гарячу лінію міста звернувся пан Мар’ян. Свою пропозицію він вмотивував зростанням кількості аварій і численними скаргами мешканців. Як приклад, де заборонили самокати у центрі міста, пан Мар’ян назвав Івано-Франківськ, пише DailyLviv.com.
«Прошу розглянути можливість запровадження обмежень або заборони руху електросамокатів та сігвеїв у центральній частині Львова.
Нещодавно Івано-Франківськ став першим містом в Україні, де заборонили рух таких засобів у центрі міста через зростання кількості аварій і численні скарги мешканців.
На жаль, подібна ситуація спостерігається і у Львові — пішоходи часто наражаються на небезпеку через недотримання правил користування електросамокатами, особливо у пішохідних зонах та на площах.
Пропоную розглянути приклад Івано-Франківська та вжити відповідних заходів для покращення безпеки на вулицях Львова», — зазначив львів’янин.
Читайте також: У Львові 18-річний водій електросамоката доправив до лікарні пішохода
Більшість львів’ян у коментарях підтримали цю ідею.
«Підтримую на всі 100. Женуть на такій швидкості, що не встигнеш відбігти в сторону. Ідеш собі спокійно, не повертаєшся і тут раптом ззаду звук. Добре, що не реагуєш, завмираєш. І це одоробло пролітає на великій швидкості. Але ж збити людину з ніг цим самокатом можна і покалічити теж ! Заборонити і ніяк інакше», — написав Сергій Либров.
Понад те, вони запропонували навести лад з самокатним хаосом не лише в центральній частині Львова.
«А яка різниця в центральній чи ні? Невже є різниця де на самокаті попадають під колеса авто, чи збивають людей на тротуарі?» — зазначив Марко Бігуч.
Компромісне рішення запропонувала Мирослава Білик:
«Заборона руху самокатів у центрі — не розв’язання проблеми. Натомість місту потрібно ухвалити чіткі правила: велосипеди, електросамокати, скутери та інші подібні засоби мають рухатися виключно по велодоріжках, із встановленим обмеженням швидкості.
Також важливо запровадити відповідальність за порушення правил та створити зрозумілий механізм відшкодування збитків пішоходам, якщо вони постраждали від недобросовісних користувачів.
Тільки такий комплексний підхід зробить Львів безпечним і комфортним для всіх учасників руху».
Читайте також: У Львові 15-річна школярка на електросамокаті сильно травмувала жінку
У відповідь Матвій Шкотнір нагадав: «Обмеження швидкості і так є, воно загальне для всіх. Відповідальність в законодавстві є, питання в її реалізації. По велодоріжках — однозначно так, але ж ті самі люди, яка кричать про небезпеку, зазвичай, виступають категорично проти, коли щось в місті роблять ВР велоінфраструктурі. Все це є в ПДР, але поліції в нас немає».
Адміністратор Гарячої лінії відповів, що звернення скерували у відділ вуличної інфраструктури ЛМР. По результат обіцяють повідомити.