За інформацією: Суспільне Чернігів.
ФОТО: Суспільне Чернігів
У "Чернігівгазі" пояснили, як тепер споживачам необхідно подавати показання. Це можна зробити через нові чат-боти, номери телефонів та сайт. Зміни пов'язані з тим, що 24 жовтня "Чернігівгаз" перейшов під державне управління, приєднавшись до групи "Нафтогаз України".
Петро Короткий прийшов до "Чернігівгазу", щоб йому допомогли передати показання за газ. 1 листопада чоловік намагався зробити це самостійно, як завжди – за своїм особовим рахунком. Але у нього нічого не вийшло.
"Я зайшов в Інтернет, а тут, виявляється, новий хазяїн. Давай за новими номерами дзвонити – нічого не виходить. Музику мені вмикають – слухайте. Зняло у мене з телефону 10 гривень, і я нічого не зробив".
Петро Короткий. ФОТО: Суспільне Чернігів
Споживачі "Чернігівгазу" передавати показання мають з першого до п'ятого числа щомісяця. Але з листопада старі платформи більше не працюють, каже начальниця регіонального управління центру обслуговування клієнтів Алла Леоненко.
Тепер для передачі показань потрібно вводити особовий рахунок, який зазначений у платіжці від "Нафтогазу". Особові рахунки, які починаються на 1500, залишаються для оплати за розподіл природного газу. Також вона роз’яснює, на яких платформах можна передати показники.
"В чат-ботах у Telegram та Viber через пошук: GASUA. Можна передавати показники лічильника на сайті за спрощеною системою без реєстрації. Відправити смс-повідомлення на номер 4647 і, зателефонувавши до контакт-центру «Нафтогаз» для передачі показників лічильника", — сказала Алла Леоненко.
Алла Леоненко. ФОТО: Суспільне Чернігів
Також, каже Алла Леоненко, люди можуть звертатися до клієнтського простору на проспекті Перемоги, 108-А. Окрім того, детальну інформацію можна знайти на новому сайті компанії та новій Facebook-сторінці.