Максим Логвиненко, директор КП «Добробут» Кам’янського: «Ми підтримуємо послуги на високому рівні»

Комунальне підприємство “Добробут” відіграє важливу роль у забезпеченні комфорту, покращенні інфраструктури та житлових умов для мешканців Кам’янського. Незважаючи на те, що у країні вже третій рік іде війна, його основним завданням залишається утримання та ремонт житлового фонду. Про те, як сьогодні працює КП «Добробут» розповів кореспонденту «Любимого міста» директор підприємства Максим Логвиненко, який займає цю посаду з травня 2022 року.

Утримання та ремонт жилого фонду

За словами М.Логвиненка, підприємство відповідає за технічний стан багатоквартирних будинків, здійснює їх регулярне обслуговування та ремонт. Особлива увага приділяється ремонтам дахів, під’їздів, ліфтів та систем водопостачання і водовідведення. Навіть під час війни підприємство виконує ці функції, хоча викликів стало значно більше.

За 9 місяців нинішнього року відремонтовано м’яку покрівлю у 259 будинках – це 24 тис. м.кв., у 175 будинках відремонтовано шиферну покрівлю – це 3700 м.кв. У 43 будинках відремонтували 53 під’їзди, у 82 будинках замінили 780 м.п. труб. У 51 будинку відремонтували 51 піддашок (козирки над під’їздами). У 82 будинках відремонтували 780 м.п. водорозливних труб і зливової каналізації. У 43 будинках відремонтували 79 димовентиляційних каналів (ДВК). У 137 будинках відремонтували ліфти. У 89 будинках провели ремонт 4062 міжпанельних і температурних швів. У 53 будинках зробили 55 ремонтів випусків каналізаційних труб.

 

Розчистка підвалів, ремонт укриттів

У Кам’янському було проведено значну роботу з розчищення підвалів і укриттів у рамках програми суспільно-корисних робіт. Це важливий етап у підготовці міста до можливих надзвичайних ситуацій, коли укриття повинні бути готові до використання в будь-який момент. До участі у суспільно корисних роботах були залучені як працівники комунальних підприємств, так і волонтери. Це дозволило об’єднати зусилля громадськості для швидшого виконання важливих завдань. Програма передбачає, що після проведених робіт відповідальні служби продовжуватимуть контролювати стан укриттів. Це дозволить своєчасно виявляти проблеми та проводити необхідні роботи для підтримки належного рівня готовності.

– У місті зараз 115 укриттів, – розповідає директор КП «Добробут». – Усі в робочому стані, до усіх є доступ. Силами департаменту ЖКГ відремонтовано 3 укриття: два – на проспекті Шевченка, одне – на проспекті Свободи. Вони обладнані автоматичною системою відкриття дверей, джерелом світла. Зараз будується ще два нових укриття.

 

Встигли до холодів

Наприкінці липня у будинку на вулиці Олекси Сокола, 81 сталася пожежа. Вогонь повністю знищив покрівлю будинку, побудованого ще у 1928 році, серйозно постраждали квартири та під’їзди.

– Щоб встигнути завершити ремонтні роботи до холодів, люди працювали кожен день. – розповідає М.Логвиненко. – І 30 вересня ремонт даху повністю закінчили. Нам пощастило з погодою – лише один раз пішов дощ, і мешканців будинку, на жаль, затопило. Проте, на щастя, це було лише раз. Тепер дах відремонтований, також відремонтовані два під’їзди будинку, відновлено перекриття у двох квартирах, поставили нові труби системи опалення – старі вигоріли. Хочеться подякувати нашому меру Андрію Білоусову, який сприяв ремонту і всіляко допомагав.

 

Підготовка до зими

КП “Добробут” відповідально готується до зимового періоду, забезпечуючи своєчасний ремонт тепломереж, систем опалення.

– Наша мета — забезпечити тепло і комфорт для мешканців міста в холодний сезон, незважаючи на всі виклики, – розповідає М.Логвиненко. – Робимо все, щоб забезпечити мешканців міста комфортом і теплом у холодний період. Кожен четвер у нас засідає штаб по теплу. Координація між усіма підрозділами чітка. Проводимо обстеження труб, запорної арматури, внутрішньобудинкових систем. Готуємо снігоприбиральну техніку, закупляємо пісок. Через тиждень будемо розвозити його по дворам.

 

Ремонт дахів

За словами М.Логвиненка, одна з головних проблем, яку потрібно терміново вирішувати – ремонт дахів. Деякі з них не ремонтувалися з часів будівництва, а це більше 30 років.

– Ось зараз, наприклад, ми ремонтуємо дахи на двох 14-поверхівках на лівому березі, – розповідає Логвиненко. – Так там на дахах ще радянська смола. Цього літа відремонтували будинок на вулиці Грушевського, 70 – він взагалі жодного разу з того часу, коли був збудований, не знав ремонту.

Головна проблема, за словами директора – дуже подорожчали будматеріали, а тарифи з 2017 року не мінялися. Вартість лише руберойду зросла втричі! Подорожчали й інші будматеріали, їх доставка. Багато будинків знаходяться у стадії ремонту ще з 2016 року. Проте через війну довелося ремонти припинити.

Ліфти

Ще одна проблема міста – ліфти. Ліфтове обладнання раніше привозили з Білорусі, зараз через зрозумілі причини це припинилося. Тому є проблема із запчастинами. Тим не менше, з 771 ліфта у місті сьогодні працює 765.

– 5 ліфтів сьогодні потребують капремонту, – розповідає М.Логвиненко. – Два з них нам передали з балансу ДМК, вони знаходяться у колишніх гуртожитках комбінату. Як правило, за місяць у середньому псуються 2-3 ліфти, – так ми їх за 2-3 дня ремонтуємо.

 

Старі комунікації

Ще одна проблема міської інфраструктури – зношені та застарілі комунікації, які вже тривалий час потребують модернізації. Велика частина водопровідних і каналізаційних систем міста була прокладена ще за радянських часів і працює понад 50 років, що значно перевищує нормативний термін експлуатації (20-30 років). Старі труби зазнають частих аварій і проривів через корозію та тріщини, що призводить до перебоїв у водопостачанні та підтоплення підвалів будинків.

– Ми стараємося оперативно вирішувати цю проблему, – розповідає М.Логвиненко. – За останні два роки десятки кілометрів труб змінили. Лише в цьому році у 125 будинках труби поміняли на пластикові. Останній приклад – жителі одного з під’їздів будинку на Васильєвській,72, жалілися, що у підвалі труби каналізації течуть, через що у їх під’їзді стояв нестерпний сморід. Днями ми закінчуємо там ремонт у підвалі, смороду вже немає.

За словами директора, підприємство проводить моніторинг роботи всіх систем, щоб виявити потенційні проблеми до їх виникнення. Регулярні перевірки і аудит допомагають підтримувати якість послуг на високому рівні.

Неплатежі

Однією із серйозних проблем для КП “Добробут” у Кам’янському є борги населення за надані комунальні послуги. Невчасна або неповна оплата за послуги створює значні труднощі для підприємства та впливає на його здатність ефективно виконувати свої функції, наприклад, своєчасно проводити ремонти.

– Якщо сьогодні підсумувати усі борги населення, то умовно вийде, що місто не платило за рахунками 10 (!) місяців, – каже М.Логвиненко. – Ми звичайно розуміємо, що платоспроможність багатьох людей сьогодні залишає бажати кращого, в першу чергу, через війну. Але ж є і злісні неплатники. Ми звичайно ж боремося з такими – подаємо на них до суду і виграємо справи, але процес стягнення боргів повільний. Через борги бракує коштів на ремонти і модернізацію, проте ми робимо все можливе для підтримання послуг на високому рівні. Підприємство активно проводить інформаційні заходи, щоб пояснити мешканцям важливість своєчасної оплати. У ЗМІ та соціальних мережах постійно нагадують про необхідність вчасних платежів і можливі наслідки боргів.

За словами М.Логвиненка, тарифи на послуги КП «Добробут» не мінялися з 2017 року. Хоча все суттєво подорожчало. Наприклад, освітлення місць загального користування та живлення ліфтів. Проте вважає, що підіймати тарифи для населення сьогодні – не на часі.

 

З якими скаргами звертаються

Мешканці Кам’янського часто звертаються до КП “Добробут” із різними скаргами, що стосуються якості надання комунальних послуг, стану інфраструктури та обслуговування житлового фонду. Основні проблеми, з якими звертаються люди: той же ремонт дахів, непрацюючі ліфти, зношені комунікації, через що виникають прориви каналізаційних мереж. Засмічення каналізації також є частою проблемою, через яку у квартирах може відбуватися підтікання або навіть затоплення стічними водами.

– КП “Добробут” намагається вирішувати скарги людей по мірі можливості, – розповідає Логвиненко. – Ми завжди готові вислухати кожного, і я як директор – у першу чергу. У мене прийомний день – кожен перший понеділок місяця. Проте якщо людина прийде до мене з якоюсь проблемою чи скаргою в інший день, і я в цей час буду на своєму робочому місці – обов’язково її прийму. Взагалі-то я на роботі з 7.45.

 

Підприємству потрібні робітники комплексних бригад

Через війну КП “Добробут” у Кам’янському стикається із браком робітників, особливо серед чоловіків, що ускладнює виконання ряду важливих завдань. Деякі працівники підприємства пішли на фронт, що ще більше погіршує ситуацію з кадровими ресурсами. За словами Максима Логвиненка, п’ятеро колишніх працівників наразі воюють, а знайти нових кваліфікованих спеціалістів – складне завдання.

Попри кадрові труднощі, КП “Добробут” продовжує виконувати свою роботу. Проте нестача працівників ускладнює процеси ремонту, обслуговування житлового фонду та комунікацій. Окрім того, бракує комплексних бригад для виконання різних робіт. Це негативно впливає на швидкість проведення ремонтів та інших важливих завдань, особливо перед зимовим сезоном.

Підприємство активно шукає нових робітників і запрошує всіх, хто має інтерес до роботи, звертатися до їх офісу за адресою: вул. Української Добровольчої армії, 37 (колишня Республіканська).

– Попри всі виклики, ми продовжуємо роботу, – підсумував розмову М.Логвиненко. – Наші працівники — справжні професіонали, і ми всі робимо все можливе, щоб забезпечити місто комфортом і безпекою навіть у складних умовах війни.

Джерело

Новини України