Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію щодо наданих послуг за потрібний період – причому безкоштовно. Таким чином можна проконтролювати, куди поділися гроші з рахунку.
Про це розповіли у Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК). Там зазначили: оператор має надати цю інформацію у формі розшифрованого рахунку.
«Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора. Або звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора», – зазначили у НКЕК.
При цьому там наголосили: у звіті оператор повинен буде вказати низку позицій. Зокрема:
- номер абонента;
- вид послуги;
- обсяг послуг, що надаються;
- суму коштів для оплати за кожен сеанс зв’язку.
«Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено/анонімно, розшифруванню не підлягають», – зазначили в НКЕК.
Як дізнатися повну інформацію про свій тариф
У той же час, абоненти «Київстару», lifecell та Vodafone можуть дізнатися всю інформацію про свої тарифи безпосередньо в операторів. Якщо, наприклад, пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах, або просто забули якісь деталі.
Так, абоненти lifecell можуть набрати на своєму телефоні комбінацію *141#. За нею можна провести перезамовлення пакету послуг за тарифним планом, а також отримати інформацію про:
- зміну тарифного плану;
- пропозиції для роумінгу.
Абоненти «Київстару» можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф у кілька способів. Зокрема:
- за запитом *100*01*2#;
- авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
- у додатку Мій Київстар
- за номером 466*66.
У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:
- набрати *101#;
- зателефонувати за номером 111*1.
Крім того умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакетату та залишок послуг за тарифом за номером *101*4#.
Як повідомляв OBOZ.UA, водночас однією з проблем, з якою стикаються українці при поповненні мобільного рахунку, є необхідність активації місячного пакету. Наприклад, у Vodafone це відбувається після відповідного підтвердження з боку самого оператора.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!