Куди діваються гроші з рахунку: абоненти «Київстару», lifecell та Vodafone можуть перевірити, за що платять операторам

Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію щодо наданих послуг за потрібний період – причому безкоштовно. Таким чином можна проконтролювати, куди поділися гроші з рахунку.

Про це розповіли у Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК). Там зазначили: оператор має надати цю інформацію у формі розшифрованого рахунку.

«Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора. Або звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора», – зазначили у НКЕК.

При цьому там наголосили: у звіті оператор повинен буде вказати низку позицій. Зокрема:

  • номер абонента;
  • вид послуги;
  • обсяг послуг, що надаються;
  • суму коштів для оплати за кожен сеанс зв’язку.

«Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено/анонімно, розшифруванню не підлягають», – зазначили в НКЕК.

Як дізнатися повну інформацію про свій тариф

У той же час, абоненти «Київстару», lifecell та Vodafone можуть дізнатися всю інформацію про свої тарифи безпосередньо в операторів. Якщо, наприклад, пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах, або просто забули якісь деталі.

Так, абоненти lifecell можуть набрати на своєму телефоні комбінацію *141#. За нею можна провести перезамовлення пакету послуг за тарифним планом, а також отримати інформацію про:

  • зміну тарифного плану;
  • пропозиції для роумінгу.

Абоненти «Київстару» можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф у кілька способів. Зокрема:

  • за запитом *100*01*2#;
  • авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
  • у додатку Мій Київстар
  • за номером 466*66.

У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:

  • набрати *101#;
  • зателефонувати за номером 111*1.

Крім того умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакетату та залишок послуг за тарифом за номером *101*4#.

Як повідомляв OBOZ.UA, водночас однією з проблем, з якою стикаються українці при поповненні мобільного рахунку, є необхідність активації місячного пакету. Наприклад, у Vodafone це відбувається після відповідного підтвердження з боку самого оператора.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело

Новини України