Кубок Африки-2023. Парад брендів та ідентичності, або Що може почерпнути УАФ

Кубок Африки-2023. Парад брендів та ідентичності, або Що може почерпнути УАФ

Фото — twitter.com/DiskiAfrika

Вчора, анонсуючи Кубок Африки-2023, ми відзначали, що турнір, окрім власне футбольної складової, вже давно перетворився на такий собі фестиваль, який яскраво демонструє культурну різноманітність народів, що населяють континент. Численні національні костюми та ритуали, бойові вболівальницькі та футбольні розмальовки, різноманіття кухні.

Читайте також: Яскраві костюми, цікаві гравці, гучні вболівальники та суворі рефері. Що треба знати про Кубок Африки-2023 

Не в останню чергу такій трансформації сприяли й самі збірні-учасниці. Принаймні приїзд на турнір та офіційні презентації у традиційних народних костюмах кожної країни – вже давно приємна традиція та ознака гарного тону. Але, що найдивовижніше, останнім часом це стосується і безпосередньо і спортивного екіпірування. А за різноманітністю брендів, що одягають збірні-учасники, Кубок Африки надасть величезну форму будь-яким турнірам.

Так, на Кубку Африки-2023 представлено одразу 18 (!) різних брендів, серед яких немає Joma – офіційного технічного партнера УАФ, у формі якого грає і низка клубів росії. Натомість є одразу п’ять (!) локальних виробників. Так, цілком імовірно, якість їх екіпірування поступається провідним брендам, так, можливо, вона викликатиме нарікання, але сам факт заслуговує на повагу.

Місцеві виробники екіпірують збірні Буркіна-Фасо (Tovio), Гвінеї-Бісау (Guisport), Мавританії (AB Sport), Танзанії (Sandaland) та Замбії (Kopa).

Традиційно в Африці сильне представництво Puma – відразу шість збірних (Єгипет, Кот-д’Івуар, Сенегал, Марокко, Гана та Гвінея) грають у формі цього виробника.

Цікаво, що дві колишні португальські колонії – Ангола та Мозамбік – обрали екіпірування португальського бренду Lacatoni.

Гіганти індустрії – аdidas та Nike – одягають по одній збірній: перший – Алжир, другий – Нігерію. Натомість присутні на турнірі німецький Saller (Гамбія), італійські Macron (Екваторіальна Гвінея) та Kappa (Туніс), англійські Umbro (ДР Конго) та Vecchio (Намібія), французькі Le Coq Sportif (ПАР) та Airness (Малі), тайська One ( Камерун) та австрійський Tempo Sport (Кабо-Верде).

Кубок Африки-2023. Парад брендів та ідентичності, або Що може почерпнути УАФ

Джерело

Новини України