Ковзанка на сходах, пара з рота, пальці примерзли до поруччя. Львів’яни скаржаться на арктичний холод у громадському транспорті

Вікно у львівському трамваї

Гарячу лінію міста Львова закидали дописами про нестерпні крижані умови у громадському транспорті, коли стовпчик термометра на вулиці опустився до — 15-17 градусів.

Львів’яни нарікають на холод у всіх видах транспорту — від трамваїв до автобусів.

«Чому досі немає опалення в трамваях? Вагон 1136, пара з рота, пальці дубіють!»,- написала Олена Соколенко.

«34 маршрут — ковзанка на сходах, 49а — пальці примерзли до поруччя», —  ділиться враженнями Оксана Панас.

«Сьогодні зайшла у трамвай номер 1139 було дужеее холодно! І ще й вулиці — 16, а опаленням і не пахне. Їхали люди з дітьми!» — пише Олеся Гаєвська.

«А ці холоднючі крісла!»- додає Аня Романюк.

Авторка іншого допису Ірена Вовк розповідає про поїздку тролейбусом: «На вулиці — 14, а в салоні тролейбуса тепліше на кілька градусів. На прохання одного з пасажирів включити хоч трохи опалення, водій тролейбуса №23 з бортовим номером 170 просто проігнорував і питання, чому не увімкнене опалення, і саме прохання — увімкнути хоч на деякий час опалення в салоні».

«Сьогодні їхала в 13, весь дірявий, мороз в маршрутці, як на вулиці, ще й задуває поза двері. Поки заїхала з кінцевої до Стрийської, я в ноги замерзла, руки потрібно було тримати в кишенях і з капюшоном на голові, це просто жах… За що ми платимо гроші? Це знущання з людей. А як звернеш увагу на щось, то водії готові побити»,- нарікає Надія Шматок.

«Більшість вагонів давно відслужили свій термін експлуатації, а Львівелектротранс написав, що вагони експлуатуються згідно з якоюсь там нормою. Так і живемо. Вагони без опалення, зате є папірець який дозволяє експлуатацію пояснює» — пояснює ситуацію Юрій Пилипчук.

Найбільші оптимісти-пасажири іронізують, що в вагонах і салонах треба ставити буржуйки, які міський голова Львова рекламував як альтернативу іншим видам опалення.

Інша частина невдоволених згадує про недавно підвищення ціни за проїзд, яке не додало комфорту, і зіставляють львівські тарифи зі значно дешевшими київськими. 

Адміністратор гарячої лінії Львова завченою фразою відповідає на всі скарги львів’ян: «Скерували Ваше звернення у Львівелектротранс про результат повідомимо».

В окремих випадках  пасажири навіть отримують відповіді на кшталт: «Як повідомили у Львівелектротрансі, з водіями проведено інструктаж щодо вмикання опалення. Зокрема, даного водія попереджено про необхідність вмикання опалення та про правила поведінки та спілкування з пасажирами. У ЛКП перепрошую за незручності. Дякуємо Вам за звернення».

Джерело

Новини України