«Київстар» повернув дзвінки по всій Україні та в роумінгу: що з мобільним інтернетом

Мобільний оператор «Київстар» стабілізував зв’язок у Києві, а також відновив роумінг для дзвінків. Крім того, було усунуто проблеми з обривами зв’язку, на які скаржилися абоненти. Продовжується поступове відновлення роботи мобільного інтернету, повернути його 14 грудня не встигли.

Про це повідомили OBOZ.UA у пресслужбі «Київстару». Правий берег Дніпра у столиці залишався останнім регіоном, де мобільний оператор відновлював голосовий зв’язок. В цілому абонентам вже доступні:

  • голосовий зв’язок усередині України;
  • голосовий зв’язок у міжнародному роумінгу;
  • послуги «Домашнього Інтернету».

«Минулої доби фахівці компанії відновили послугу міжнародного голосового роумінгу, усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв’язок у Києві. Наразі понад 95% базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території перебувають у працездатному стані», – йдеться у повідомленні.

Роботу мобільного інтернету «Київстар» відновлює з 14 грудня, починаючи із західних областей України. У планах компанії на 15 грудня продовжити відновлення послуги передачі даних.

«Технічні роботи проводяться поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки», – зазначили у «Київстарі». У компанії попередили, що у деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі з якістю зв’язку, які оперативно усуваються.

Телефон не бачить SIM-карту «Київстар»: інструкція, що робити

Абонентам, у яких SIM-картка все ще не реєструється в мережі, рекомендують такі дії:

  • перезавантажити телефон;
  • увімкнути та вимкнути «авіарежим».

Також у «Київстарі» пропонували відключити послугу VoLTE у налаштуваннях телефону. VoLTE чи Voice over LTE – це технологія дзвінків з миттєвим додзвоном та чистим звуком. Для відключення функції у більшості моделей телефонів потрібно відкрити меню «Налаштування», а далі:

  • перейти в налаштування мережі та інтернету;
  • вибрати налаштування мобільної мережі;
  • знайти у списку опцію VoLTE та активувати позицію «Вимкнено».

Якщо не вдається знайти таку функцію в налаштуваннях, швидше за все модель телефону її не підтримує.

Як повідомляв OBOZ.UA, відновлення роботи мобільної мережі «Київстар» розпочалося увечері 13 грудня. Перший голосовий зв’язок почав працювати у жителів західних областей, проте буквально протягом кількох годин покриття з’явилося і в інших регіонах.

До цього у «Київстарі» озвучували кілька сценаріїв відновлення мобільних послуг після атаки хакерів. Базовий сценарій припускав, що можливість дзвонити з’явиться 13 грудня. Однак мобільний оператор попереджав і про «невизначеність».

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело

Новини України