Зазначені заходи відтепер зможуть самостійно виконувати ОСББ, управителі багатоквартирних будинків та житлово-будівельні кооперативи.
Виконком затвердив відповідне Положення https://zt-rada.gov.ua/?doc_id=41967 .
Гранична вартість послуг із видалення засохлих, пошкоджених дерев, обрізання крон дерев на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків фінансується коштом місцевого бюджету та буде визначена окремим рішенням виконавчого комітету.
Щоб отримати ці кошти, потенційні їх одержувачі мають подати до управління житлового господарства заявки (форму див. у додатку 1 Положення) та відповідний пакет документів:
— копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб;
— копію витягу з рішення загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку про обрання ними управителя багатоквартирного будинку (або копію протоколу);
— копію актів обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, складені комісією з обстеження зелених насаджень;
— розрахунок до кошторису (див. форму в додатку 2 Положення).
На вебсайті Житомирської міської ради буде розміщено оголошення про початок прийому заявок від одержувачів на отримання фінансування послуг з видалення засохлих, пошкоджених дерев, обрізання крон дерев на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків.
Раніше кронування та зрізання пошкоджених дерев відбувалося через тендерні закупівлі, що раз на рік проводило управління житлового господарства. Це ж рішення має сприяти прискоренню процедур отримання таких послуг.
Джерело: Житомирська міська рада