Кабінет міністрів змінив правила надання гарантійних послуг покупцям побутової техніки, мобільних телефонів та інших технічно складних побутових товарів.
Старий порядок, який діяв понад 20 років, скасований.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу Мінекономіки.
Згідно з постановою уряду, передбачено надання гарантійних зобовʼязань продавцем (виробником) в електронному вигляді шляхом реєстрації придбаного товару на офіційному веб-сайті виробника в установленому ним порядку.
Крім того, споживачі отримають доступ до експлуатаційних документів на офіційному веб-сайті виробника та можливість завантажувати їх в електронному вигляді протягом гарантійного терміну.
Водночас виробники (продавці) мають право запросити у споживача інформацію про товар для його ідентифікації.
«Такі зміни уряд ухвалив задля спрощення ведення бізнесу, діджиталізації бізнес-процесів та покращення сервісу, що надається кінцевому споживачу», – йдеться в повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПЕНСІОНЕРИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ПО 5 СВІТЛОДІОДНИХ ЛАМП У ВІДДІЛЕННЯХ «УКРПОШТИ»
Крім того, визнано такою, що втратила чинність, постанову Кабміну від 11 квітня 2002 року № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових приладів».
Які товари підлягають гарантії
Відповідно до ст. 1 закону України «Про захист прав споживачів», технічно складні побутові непродовольчі товари широкого вжитку складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.
Перелік груп товарів, що підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, затверджено постановою уряду від 16 березня 2017 року № 23.
До них відносяться холодильники, відеокарти, пилососи, квадрокоптери, фотокамери, швейні машини, пральні машини, принтери, морозильні камери, компресори, ноутбуки, планшети, бойлери, домофони, телевізори, монітори, процесори, смарт-годинники, ігрові приставки та інші.