Експерт у ресторанному бізнесі Ольга Насонова пояснила, чому захисник лондонського «Арсеналу» Олександр Зінченко продає свій ресторан INCH у центрі Києва.
Фото: Instagram
«Прийшов час розказати про ресторан INCH подружжя Зінченко. Нагадаю, ресторан пропрацював рік, нещодавно закрився, і зараз виставлений на продаж за $2.5 мільйона.
Чому закрився? Питають мене журналісти, тому пишу тут детально.
Головна причина — неправильне приміщення та неправильна концепція. Задум Саші та Влади був зробити пивний ресторан високого рівня. Я приймала участь в проекті на самому початку, і одразу попередила, що приміщення не підходить під задумане.
Приміщення на Жилянській 59 — глухий підвал житлового будинку, поряд вокзал, паркування немає, літній майданчик крихітний. Пішоходів, які могли б бути гостями пивного ресторану, в цьому районі дуже мало, а преміальні аудиторії по підвалах не ходять, потребують паркування та просторих світлих приміщень. Колеги, яким я розповідала про цю локацію, лише кривились: навіщо воно їм в цьому місці?
Але родина Зінченко все одно приміщення купила та почала робити там масштабний ремонт. До речі, і з технічної точки зору локація була проблемною, багато грошей було витрачено на інженерію.
Правду кажучи, все було зроблено дуже якісно, меблі, обладнання, посуд гарні та дорогі. Відомий шеф, висока якість іжі (особливо закуски та піца), гарний сервіс — все це було добре. Але марно. Недоліки локації були сильніше. А ще зависокі для пивного формату ціни, великі телевізори, які робили зали незатишними та нечітка комунікація. Зірковість власників магнітом та основою комунікації не стала.
В моєму досвіді так буває часто: люди так палко бажають стати рестораторами, що не звертають уваги на „дрібниці“: неактуальну концепцію, неправильну локацію, не той дизайн. Але ринок не пробачає цього вічного „я так хочу“. У ринка свої плани.
Шкода, що родина Зінченко так і не відкрила свій успішний ресторан. Може ще спробують?», — написала Насонова на своїй сторінці в мережі Facebook.