Чернігівцям розповіли, куди звертатися, якщо у будинку холодні батареї

У перші дні опалювального сезону багато хто з вас може помітити, що в деяких житлових будинках уже є тепло, тоді як в інших – ні. Це може бути пов'язано з кількома факторами.

 

Про це повідомляє КП «Теплокомуненерго.

 

Після запуску теплоелектроцентралі потрібен деякий час, щоб тепло дійшло до ваших осель. Це залежить від відстані між джерелом постачання тепла і вашим будинком, а також від налаштувань системи теплопостачання. Опалення в житлових будинках включається поступово (не у всіх одразу).

 

Бувають випадки, коли в одній кімнаті батареї гарячі, а в іншій – холодні. Це відбувається через:

 

Заповітрювання системи: У процесі роботи системи опалення можуть утворюватися повітряні пробки, які перешкоджають циркуляції теплоносія. Це може призводити до нерівномірного прогріву батарей.

 

Неправильне балансування: У деяких випадках необхідно налаштувати систему, щоб тепло розподілялося рівномірно по всьому будинку.

 

«Хоча на перший погляд може здаватися, що ситуація не змінюється, ми просимо вас запастися терпінням. Протягом тижня персоналом цеху теплових мереж КП «Теплокомуненерг» проводиться підключення споживачів та налагодження режимів теплопостачання. Після виконання цих робіт персонал буде усувати можливі недоліки, щоб у всіх квартирах стало комфортно і тепло», – йдеться у повідомленні.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У ЧЕРНІГОВІ НА ТИЖДЕНЬ ПЕРЕКРИЮТЬ РУХ ТРАНСПОРТУ НА ВУЛИЦІ НАРОДНОГО РУХУ

 

Що можна зробити?

 

Якщо ситуація не змінюється, будь ласка, зв'яжіться з керуючою компанією або нашою аварійно-диспетчерською службою за номером телефону (0462) 678-220.

 

Також ви можете зателефонувати до міського контакт-центру за номером телефону 0-800-50-93-50.

 

Фото з мережі

 

 

 

 

Источник

Новини України