Служба порятунку та, зокрема, третя зміна, для рятувальниці стали частиною життя
Вінничанка Ольга Демидова працює диспетчеркою оперативно-координаційного центру вже понад 22 роки, пишуть на сторінці ГУ ДСНС у Вінницькій області. За цей час пані Ольга ні на день не змінювала своє місце роботи, зазначає: як прийшла в «серце» гарнізону, так в ньому і залишилася. Каже, що його ритм зливається в унісон з її покликом.
Про своїх колег-дівчат диспетчерів рятувальниця каже, що це не лише професіонали своєї справи, які вміло скеровують сили та засоби до місць виникнення надзвичайних подій.Нерідко вони ще й лікують людські душі.
За добу вінницькі диспетчери приймають більше сотні викликів. Досить часто бувають і хибні. Іноді додзвонювачі надають неправдиву інформацію, або помиляються номером, або ж просять побалакати з ними, бо їм сумно. А ще заради розваги телефонують діти.
«Під час чергувань бувало по-різному, хтось дійсно телефонує за допомогою, хтось в стресовій ситуації плутає номер екстрених служб та набирає «101», а хтось просто бавиться. Та найприкріше те, що досить часто це роблять дорослі люди, які не розуміють, що такими дзвінками лише відривають нас від роботи», — пояснює Ольга Демидова.
Аби бути справжнім диспетчером Служби «101», необхідно мати освіту та пройти спеціальне навчання, а також мати стійку психологічну підготовку та вміти відокремлювати роботу від дому.
«Коли людина дзвонить до нас, вона вже схвильована та розгублена. Кожен дзвінок особливий. Головне – все тримати на контролі та мати чітку комунікацію з оперативним черговим та підрозділом, який виїжджає на місце події», — впевнена рятувальниця.
Після важких добових чергувань Ольга Демидова відпочиває, виходячи на тривалі прогулянки з улюбленим собакою. Констатує: коли свою роботу любиш та отримуєш від неї задоволення, то навіть втома завжди буде приємною.
Вінниця.infо, фото ДСНС