«А корови будуть?»: турагентка розповіла про найдивніші запитання клієнтів

Спокій і тиша означають різні речі для різних людей, каже консультантка з відпочинку.

Деякі люди просто не уявляють, як виглядає готель / колаж УНІАН, фото Марини Григоренко та ua.depositphotos.com

Підготовка до подорожі часто може бути стресовою, особливо якщо у туриста мало досвіду і він не знає навіть базових речей про подібні мандрівки. З цієї причини відпочивальники інколи ставлять туроператору неочікувані і дивні запитання, зізналася туристична консультантка Sykes Holiday Cottages Ліз Стенвей. Її розповідь наводить видання Daily Mail.

Одне з найдивніших і разом з тим доволі поширене запитання, яке ставлять новачки – чи потрібно їм брати із собою в готель власний туалетний папір, чи він уже включений у вартість проживання.

«Це питання часто виникає, оскільки люди часто хвилюються, що коли вони приїдуть у відпустку, то можуть опинитися у незручному становищі», – каже пані Стенвей.

Ще одне поширене запитання, яке часто ставлять недосвідчені туристи – якщо весь тиждень йтиме дощ, чи відшкодують їм зіпсований відпочинок. Також траплялися випадки, коли клієнти просили повернути гроші після того, як виявили, що на курорті виявилося «надто спекотно». 

Багато людей сприймають своїх домашніх тварин як невід’ємну частину родини, тож деякі клієнти запитують, чи можуть вони взяти на курорт, наприклад, свого кота.

«Прохання взяти з собою котів напрочуд поширені, але це ще не все — у нас були люди, які хотіли взяти з собою на відпочинок птахів, рептилій і навіть щурів у клітках», – каже працівниця тургалузі.

Джерело

Новини України