Чому клієнтам “Приватбанку” я наполегливо раджу перевірити свої рахунки

Новости

Приватбанк. Всім, хто користується послугами цього банку, варто прочитати мій пост. І особливо це стосується тих, хто проводив будь-які транші у кілька останніх днів.

Нещодавно я оплатила залізничні квитки зі своєї голд-карти приватбанку на суму приблизно 1200 гривень. Наступного ранку я отримала смс-повідомлення від приватбанку, що з мене цю суму списали ще раз (вдруге). Я перевірила рахунок – так, грошей стало менше не на 1200, а на 2400 (грубо), і це вже були кредитні кошти.

Попросила чоловіка терміново мені перекинути певну суму, щоб не було “мінусів”. Тільки після того я пішла у відділення, щоб з’ясувати, що сталося і чому. Менеджер не відразу зрозуміла (чи робила вигляд), але я її змусила писати на папірці всі витрати і всі баланси.

Коли всі стало очевидним і для неї (вона таки побачила обидві суми, які сходилися до копійки), то вона, як я зрозуміла, зробила запит до когось компетентного. З’ясувалося, що в день і час, коли я оплачувала квитки, стався певний “глюк” системи.

Звичайно, менеджер твердила, що проблема була протягом пари годин, і це мені так “пощастило”, і звичайно, я їй не повірила. Але це її робота – “відпрацьовувати негатив”, а не казати правду. Вона також запевнила мене, що проблему буде вирішено до понеділка, і гроші повернуться.

Тим не менше, я наполягла на тому, щоб вона оформила заяву на повернення коштів – і вона наче це зробила у моїй присутності (подивитися що і як вона робить на планшеті я не мала можливості).

Я пішла у справах і була змушена кілька разів розраховуватися у магазині, кав’ярні тощо, також мені довелося зняти невелику суму в банкоматі – як з’ясувалося, вже “кредитну”.

Вже майже вночі чоловік ще трохи перевів мені грошей, щоб в мене були невеликі “плюси” на цій картці. Я собі подумала – ну, ок, ну зжер приватбанк на десять чи двадцять гривень більше (бо я щось знімала вже наче з “кредиту”, хоча якби банк не робив неправомірних списань, я мала би плюси); ну, не псувати ж собі через це нерви. І пішла собі спати.

Отже, вранці сьогодні я мала на картці знову “плюси”. Яким був мій подив, коли сьогодні десь між 9.00 та 10.00 гроші за ті самі квитки було списано втретє! Про це я отримала повідомлення від приватбанку, як так і треба. Знову виник невеликий мінус!

Я зателефонувала на “гарячу лінію”, де отримала “втішне” повідомлення, що це масове явище в останні дні, і що гроші буде повернено до понеділка.

Коли я пояснила, мене це не влаштовує, і немає гарантії, що це не відбудеться завтра, в понеділок і так далі, я почула виключно стандартні мантри. Те, що я була вимушена знімати гроші з “кредитними” відсотками, маючи, по суті, позитивний баланс, співробітник “гарячої лінії” чи то не зрозумів, чи зробив вигляд, що так і треба.

Сьогодні я намагалася протягом кількох годин спілкуватися зі спеціалістами приватбанку – і в телефонному режимі, і на сайті. Нічого, крім “чекайте понеділка” я не змогла з них витрусити. Пояснення, що в мене, взагалі квитки саме на понеділок, і я не хочу рушати в дорогу з негативним балансом, що я не можу чекати понеділка – вирішать чи не вирішать – не допомагали. Інформації про те, чи будуть списання завтра та післязавтра, вони не надають, тільки визнають, що це невідомо. Про час, коли в понеділок буде вирішено проблему, надають протилежну інформацію – один співробітник каже про десяту ранку, інший – про третю годину дня.

Попросила дати адресу чергового відділення, куди можна прийти завтра і хоча би заяву лишити на повенення коштів та отримати консультацію з приводу повернення неправомірно списаних “кредитних” відсотків. Відповідають, що таких відділень немає, завтра неділя.

Спитала, чи маю я повернути квитки і скасувати заброньовані готелі, щоб розбиратися з банком і повертати кошти через суд протягом наступного тижня – кажуть, що це моє право. Також повідомили, що проблема виникла не через “глюк” у системі приватбанку, а через проблеми у Visa. Тож, мовляв, якщо якісь претензії – звертайтеся до них, хай вони компенсують витрати, а приватбанк не поверне відсотки, які примусово стали “кредитними”.

Отже, вирішити нічого неможливо, всюди мантра про те, що проблему буде вирішено у понеділок, і це буде централізовано. А буде це чи ні, коли саме, скільки разів відбудуться списання завтра і в понеділок – ніхто нічого не знає.

Як їхати з негативним балансом, як передбачити кількість коштів, щоб він став позитивним, як убезпечити себе від додаткових списань – я не знаю.

Можна, звісно, заблокувати карту. Але скільки триватиме процес розблокування, і чи не опинюся я у чужому місті без грошей на картці (я тягнути готівку категорично не хочу)? Чи повернуться кошти у випадку блокування, навіть якщо їх повертатимуть централізовано, як обіцяють менеджери? Я в цьому не впевнена; можливо, це буде ще гіршим рішенням.

Здати квитки? А хто компенсує витрати? Невже приватбанк? Чи може Visa?

У понеділок вранці я, звісно, піду до відділення приватбанку і оформлю заяву. Можливо буду змушеною закрити рахунок взагалі, щоб змусити повернути гроші.

Але усім, хто дочитав до цього місця, наполегливо раджу перевірити свої рахунки. Я помітила списання, бо це не 20 гривень, а все ж понад тисяча, і я не купую залізничні квитки щодня. А хтось може кави на 40 гривень купив – і так кілька разів. Або хтось придбав щось велике, тисяч на десять, і теж кілька разів. І зараз хапається за серце, бо кредитний ліміт у кілька разів перевищено.

Я попередила вас. Попередьте і ви своїх рідних, друзів та знайомих. Ніколи не просила про репости, але, я думаю, у даному випадку простіше зробити його, аніж пояснювати купі людей одне і те саме. А якщо у приватбанку “заглючить” система через масові перевірки – то не моя провина.

Iryna KOSTYUCHENKO

Добавить комментарий